"Moja muza je digitalni svet."
Biti prisutan i predstaviti svoje poslovanje na mreži je definitivno jedan od najisplativijih načina za promociju vašeg poslovanja, brenda i usluga. Ipak, svi znamo da obično nije lako privući pažnju ciljane publike, a zatim je i održati. I dok se možda pitate kako da promovišete svoje usluge na bolji način, ili kako da pridobijete nove korisnike, mi imamo bolju opciju – održavajte svoju web lokaciju ažurnom, odnosno apdejtujte svoj websajt. Istaknite najbolje delove svog brenda…
Nemojte zanemariti dizajn vašeg sajta jer on definitivno stvara prvi utisak kod korisnika, a mi smo 100% sigurni da želite da taj utisak bude i više nego dobar. Kada ste poslednji put ažurirali, odnosno apdejtovali dizajn sajta?
Profesionalni i iskusni programeri i dizajneri znaju kako da vam predlože najbolja rešenja za ovaj problem. Na primer, možda želite da predstavljate autoritet, ali da li vaš web sajt šalje istu poruku?
Ponekad ćete morati da pregledate i taj odeljak bloga i često uklonite neki sadržaj ili ga samo ažurirate. Ne želite da se vaša web lokacija sastoji od informacija koje više nisu korisne korisnicima ili vašim novim potencijalnim klijentima. Kada ažurirate sadržaj na sajtu, treba da zapamtite prvu činjenicu koju smo spomenuli u ovom članku - fokusirajte se i na slike, tako da sve predstavlja celinu koja ima smisla. Tekstovi moraju da budu relevantni i autentični.
U današnjem svetu gde su svi stalno na svojim pametnim telefonima, neophodno je razmisliti o ažuriranju vaše web stranice na verziju prilagođenu mobilnim uređajima. Responzivni web dizajn predstavlja kolekciju tehnika koje mogu u potpunosti unaprediti korisničko iskustvo, pa čak i učiniti vašu web stranicu vidljivom novim korisnicima. Naravno, na kraju će vam ovo doneti mnogo prometa što povećava vaše šanse za prodaju proizvoda ili usluge.
U redu, sada smo došli do tehničkog dela ažuriranja vaše web stranice – tehnike i kodiranja. Programski jezik mora da bude ažuran. Prilagođavanje najnovijim pametnim telefonima može se obaviti preko CSS-a i drugih modernih tehnika.
U sledećem članku, 2. delu zašto bi trebalo da ažurirate svoju web lokaciju i kako to da uradite, pokrićemo teme kao što su marketing, pravilna upotreba poziva na akciju (CTA), kao i sadržaj i merenje efikasnosti online poslovanja.