Upoznajte Facebook Pixel - ključni alat koji će pomoći Vašem poslovanju da raste!

Da li koristite Facebook oglase? Želite da izvučete maksimum iz svog budžeta? Još uvek niste sigurni da li koristite sve mogućnosti svog naloga i web stranice na društvenim mrežama? Ako su vam ova pitanja važna, nastavite čitati ovaj članak jer donosimo rešenje za Vaše potencijalne probleme - Facebook Pixel!

Upoznajte Facebook Pixel - ključni alat koji će pomoći Vašem poslovanju da raste!

Ovaj ključni alat će Vam pomoći da oglašavanje na društvenim mrežama postavite na sasvim novi nivo. Svi smo dobro svesni prednosti koje nam nude društvene mreže, ali i dalje se često dešava da ne znamo sve trikove koji bi nam mogli pomoći da svoje poslovanje vodimo na bolji i prospektivniji način.

Od sada, a nakon što počnete da koristite Facebook Pixel, ne samo da ćete ciljati svoje oglase na najbolji mogući način, već ćete moći i stalno da pratite njihov napredak, dorađujete, testirate i sve to radite sa 100% preciznosti!

Ovaj alat za prikupljanje podataka pomoći će Vam da napravite izvanredne oglase za Facebook i Instagram, ali takođe i unaprediti Vaše online poslovanje, kao i pomoći mu da se razvija u željenom smeru.

Svi znamo kako to ide sa oglasima na društvenim mrežama. Uvek postoji nešto što se može poboljšati, zar ne? Često možemo danima ili čak nedeljama pokušavati da smislimo kako da poboljšamo te oglase, ali ipak propuštamo poentu. Srećom, ne više!

Imajte na umu da smo ovaj članak pripremili ne samo za one koji već prikazuju oglase, već i za sve koji planiraju da se bave ovim poslom u budućnosti.

* Savet - Da li ste znali da zapravo možete da preuzmete kompletan i besplatan vodič koji će Vam pomoći da na najbolji način iskoristite ovaj ključni alat? Preuzmite vezu za preuzimanje ovde!

Dobro, da vidimo šta je zapravo Facebook Pixel. Spomenuli smo da je to ključni alat za prikupljanje podataka, ali ono što Vam nismo rekli je da je Facebook Pixel deo koda. Ovaj kod ćete postaviti na svoju web stranicu i početi prikupljati potrebne informacije.

Naravno, kao i svaka alatka, kada prikupi potrebne podatke sa Vaše web stranice, moći će da prati konverzije iz oglasa.

Nakon toga, spremni ste da sve optimizujete kako želite, kao i da ciljate svoju publiku na perspektivniji način.

Postoje li ljudi koji već izvršavaju različite akcije na vašoj web lokaciji? Ovaj ključni alat pronaći će sve što morate znati o njima, tako da kasnije možete pridobiti nove korisnike i sledbenike ili napraviti da oni odluče da ostanu tamo na duge staze.

Kao što ste već sigurno i sami shvatili, ovaj kod može da pomogne Vašem celokupnom poslovanju sa oglasima na toliko mnogo načina koje ćete voleti. Kod neće samo izračunati informacije koje tražite, već i navesti da shvatite ko bi mogli biti vaši potencijalni kupci. Dobiti nove ideje? Šta može biti bolje za Vaše poslovanje na mreži od toga?

Postavljanje i pokretanje određenih kolačića na web lokaciji je način na koji ovaj alat za prikupljanje podataka funkcioniše. Objasnimo to na samo jednom primeru... Zamislite sebe kako ste ugledali neki proizvod koji bi Vas mogao zanimati na mreži. Recimo da ste to videli na Instagramu. Proverili ste stavku, čak ste je dodali na grafikon za kasnije (ili pak u korpu), te otišli na spavanje spavanje. Sutradan ćete vrlo verovatno zaboraviti na taj proizvod, ali možda ga se setite nekad kasnije, zar ne?

Šta se dešava dalje? Zamislimo da ste se probudili, te posetili svoju Instagram stranicu. Priča (story) koja je nedavno objavljena prikazuje upravo taj proizvod koji ste Vi sinoć dodali u korpu, ali na primer nudi i poseban popust koji bi mogao da Vam bude važan.

Dobro, sada znate da vas niko nije špijunirao, sigurni smo da Vam je malo lakše! Ali, upravo na ovaj način funkcioniše Facebook Pixel kod.

Primer koji smo opisali u priči o Instagramu naziva se ponovno ciljanje. Dakle, mogli biste biti potencijalni klijent/kupac/korisnik, ali oni bi trebali učiniti malo više da Vas navedu na akciju, kupovinu tog proizvoda ili usluge. Šta su učinili kako bi to postigli? Napravili su da Vam se pojavi proizvod na vidljivom mestu, podsetili Vas na to i rekli Vam opet koliko ga želite i koliko Vam treba. Želite da Vaši oglasi funkcionišu na isti način? Instalirajte Facebook Pixel!

Kad se ljudima nešto sviđa, sačuvaju za kasnije ili dodaju te datoteke na grafikon (ili u korpu), ali i dalje ne preduzimaju akcije, odnosno ne kupuju, Facebook to naziva događajima

O ovim događajima treba da znate da ih postoji 17 vrsta i da ste u mogućnosti da koristite one koji Vam se sviđaju i koji su najpogodniji za Vaš proizvod ili uslugu. To su: kupuju, vode, dovršavaju registraciju, dodaju na grafikon, dodaju na listu želja, pokreću plaćanje, pretražuju, pregledavaju sadržaj, kontaktiraju, prilagođavaju podršku, pretplaćuju se, doniraju, predaju prijavu, zakazuju, započinju probu, pronalaze lokaciju i prilagođavaju proizvod.

Kao što vidite, sposobni ste da pronađete ono što će Vam najviše pomoći u 100% slučajeva!

Razmislite na koje ćete načine moći da koristite Facebook Pixel.