Zašto biste trebali da ažurirate svoj websajt - drugi deo

Pitate se kako da dobijete bezbroj novih posetilaca na sajtu? Odgovor je jednostavan - ažurirajte svoju web stranicu. Već smo pisali o tome zašto bi trebalo da održavate svoju web lokaciju ažurnom, u prvom delu ažuriranja websajta, a ovde ćemo, kao što smo obećali, završiti listu razloga zbog kojih biste trebali da razmišljate o apdejtovanju sajta.

Zašto biste trebali da ažurirate svoj websajt  - drugi deo

Ne zanemarujte stock slike

Svaki vlasnik web sajta želi da istakne najbolje delove svog poslovanja i usluga, ali najčešće smo skloni da zanemarimo „male delove“ koji to čine. I da, govorimo o stock fotografijama.

Primetili smo da se previše kompanija, onlajn preduzeća i vlasnika web sajtova preterano oslanjaju na fotografije. Ali, mogu li oni u potpunosti da predstavljaju viziju vašeg poslovanja?

Glavno pitanje koje uvek treba da postavite sebi je – da li slike na vašoj web stranici zaista predstavljaju vaše poslovanje i uslugu?

Važno je razmišljati i o optimizaciji slika na sajtu. Ako ne želite da to utiče na brzinu sajta, neophodno je da dobijete malu pomoć od programera.

Marketing – naučite kako da pravilno koristite CTA (“call to action”)

Efikasan poziv na akciju će vam definitivno pomoći da postignete svoje ciljeve. Možda imate najbolji proizvod ili uslugu, ali ako ne znate kako da dođete do ciljane publike, sve propada.

Da, potreban vam je efikasan klik na dugme CTA i trebalo bi da bude pažljivo lociran na vašim web stranicama. Profesionalni programer, zajedno sa stručnjakom za marketing i copywriter-om, znaće kako da se nosi sa ovim zadatkom.

Razmislite o tome koliko je vaše prisustvo na mreži zapravo efikasno

Ovde dolazimo do upotrebe pametnih alata koji će vam pomoći da shvatite koliko je efikasno vaše prisustvo na mreži. Ako ne pratite napredak, velika je šansa da vaša web lokacija ne radi najbolje moguće.. Kada sve pratite, uz malu pomoć pametnih alata, možete znati koje poteze da napravite i koje promene da primenite na svojoj web stranici što će rezultirati u unapređenom onlajn poslovanju. 

Imajte na umu da čitaoci traže korisne informacije

Na kraju, možete imati najbolji dizajn i najoptimizovaniju web stranicu, ali ako posetioci/čitaoci ne mogu da pronađu informacije koje su tražili, vaš trud se neće isplatiti. Poznavanje izrade izvanrednog sadržaja je neophodno za svakog vlasnika onlajn preduzeća. Naravno, ne morate to da radite sami, ako nemate talenat i potrebne veštine.

Spremni ste da ažurirate svoju web lokaciju kako bi ona mogla da radi na najbolji mogući način? Kontaktirajte Bilfas - imamo profesionalce koji su sposobni da pokriju sve navedene oblasti i zadatke. Krajnje je vreme da iskoristite svoje poslovanje na mreži na najbolji mogući način.