Evo zbog čega morate da isprobate Bing oglase u 2023. godini

Činjenica je da Bing oglašavanje postaje sve popularnije. Podelićemo sa vama neke od najčešćih razloga zbog kojih preduzeća prelaze sa Google oglasa na Bing.

Evo zbog čega morate da isprobate Bing oglase u 2023. godini

U jednom od prethodnih članaka napravili smo poređenje između Google oglasa i Bing oglasa, a u ovom vam donosimo najbolje razloge da barem isprobate Bing ove godine. Pogledajte neke od najneverovatnijih pogodnosti u kojima možete da uživate od Bing oglasa.

Bing oglasi dobijaju na popularnosti 

 Verovatno ste čuli da je Googleov tržišni udeo manji nego inače. Ovo je bila odlična šansa za Bing da ostvari svoj veliki uspeh. Bing je uvideo da je Google sada manja konkurencija nego što je nekada bio.

Ono što je korisnike posebno privuklo Bing-u jeste činjenica da isti predstavlja jeftiniju opciju . Sada je definitivno mnogo lakše doći na neke od najviših pozicija, tako da ne treba da  propustite svoju šansu ako ste već razmišljali o korišćenju Bing oglasa.

Dobijate veću kontrolu uz Bing oglase

Drugi veliki razlog zašto bi trebalo da koristite Bing za oglašavanje je taj što vam isti nudi veću kontrolu. Konačno ćete imati željenu kontrolu nad zakazivanjem oglasa jer sve možete učiniti mnogo brže. Stvari su sada mnogo jednostavnije, a uz sve to možete i da koristite različite vrste prilagođavanja.

Sve ovo vas dovodi do pozicije koja pruža veću kontrolu nad vašim oglašavanjem na mreži. Ako ste ikada radili sa oglasima na mreži, znate koliko ovaj proces može biti izazovan, posebno kada ste fokusirani na različite vremenske zone ijezike. Da ne spominjemo različite nivoe grupa i ciljanu publiku…

Bolje ciljanje publike i novi korisnici

Evo još jedne neverovatne opcije koju ćete dobiti od Bing oglasa. Preduzeća širom sveta čine sve što je u njihovoj moći da naprave ispravne poteze sa ciljem da svoje poslovanje i usluge na mreži rastu u mnogim željenim pravcima.

I ne samo to, već ćete uz pažljivo praćenje konačno saznati šta vam oduzima vreme bez razloga, a šta je neproduktivno i neprikladno za vaše poslovanje na mreži.

*Postoji 7 tipova Bing oglasa, uključujući proširene tekstualne oglase, dinamičke oglase za pretragu, oglase za proizvode, oglase za publiku, oglase za pametnu pretragu, oglase za instaliranje aplikacije i prilagodljive oglase na Mreži za pretragu.

Ključne reči

Google oglasi su zaboravili na ona dobra stara vremena kada ste bili u stanju da pronađete tačno podudaranje ključnih reči, uključujući varijacije, pa čak i pogrešno napisane reči. I dok to više nije moguće sa Google oglasima, Bing i dalje dozvoljava ekskluzivne opcije tačnog podudaranja ključnih reči.

Pored kwds varijacija, možete koristiti i opciju za filtriranje određenih demografskih podataka. Pol, lokacija ili godine – evo prilike da ciljate koga zaista želite i da to uradite precizno.

Zaključak

Možemo zaključiti da je sada definitivno najbolje vreme da iskoristite sve prednosti koje Bing oglasi mogu doneti vama, vašoj kompaniji i vašem online poslovanju. Uz nekoliko pametnih poteza, sposobni ste da učinite da vaš brend i onlajn poslovanje rastu u potrebnim i željenim pravcima.