Bing oglasi u poređenju sa Google oglasima

Ako pokušavate da pronađete odgovor na pitanje koja je od ove dve platforme bolja za korišćenje u 2023. godini - na savršenom ste mestu – donosimo korisne informacije koje će vam pomoći da napravite pravi izbor za svoj onlajn posao i kompaniju.

Bing oglasi u poređenju sa Google oglasima

Vrednost onlajn marketinga je ogromna u bukvalno svakom onlajn poslu, tako da profesionalci uvek pokušavaju da pronađu bolje načine koji će doneti bogatstvo i uspeh.

Da li ste znali da različite kompanije širom sveta troše više od 250 milijardi dolara samo na oglašavanje, ili bolje rečeno, na digitalne oglase? I da, većina tog novca se zapravo troši na dve platforme o kojima ćemo danas pričati – Google i Bing.

PPC platforme sa istim ciljem

Bing i Google pomažu preduzećima da ostvare veći promet, dosegnu više klijenata i na kraju povećaju svoj prihod. Ali, ovde nećemo govoriti o cilju, već o razlikama koje uključuju troškove, različite funkcionalnosti koje Bing i Google nude, kao i metrike.

Prva razlika koju vidimo kada pokušamo da uporedimo oglašavanje na Google-u i na Bing-u je da Google dostiže 76% tržišnog udela, dok Bing ima samo manje od 5%.

Još jedna neverovatna razlika su ljudi koji konzumiraju te oglase. Za Google, postoji mlađa ciljna publika i korisnici, i možemo videti različitost među njima. Kada je Bing u pitanju, demografija predstavlja starije, obično penzionisane, ali definitivno ljude u braku. Dakle, ovde vidimo razliku u generacijama. Verovatno postoji generacijski jaz između bejbi bumera i milenijalaca, takođe gen-x i z.

Ciljanje – na osnovu publike, sadržaja i naloga

Druga najveća razlike između oglašavanja na Google-u i Bing-u - Google je zasnovan na publici i sadržaju, dok je Bing zasnovan na nalogu. Hajde da vidimo šta pokazuju brojevi cene po kliku…

Na Google-u je prosečna cena po kliku između 1 i 2 dolara, dok je na Bing-u otprilike 1,5 dolara. U redu, ovo nije velika razlika. Ipak, postoji razlika u stopi učestalosti klikova, gde Google ima 1,91% u mreži za pretragu i 0,35% u mreži multimedijalnog oglašavanja. Za Bing, podaci pokazuju da je njegova stopa učestalosti klikova mnogo veća, u proseku 2,83%.

Stopa razgovora je i dalje veća kod Google-a, u proseku iznosi 3,75%, dok se za Bing kreće oko 2,94%.

Bing-ovi oglasi se prikazuju bolje od Google-ovih

Kako je to moguće? I dok je njihova strategija ključnih reči skoro ista, statistika pokazuje da Bing oglasi donose 35% veće rezultate. Sa druge strane, takođe smo saznali da Bing pokriva skoro isti procenat celokupnog prostora pretraživača zasnovanog na desktopu. Verovatno možemo da povežemo ovo sa grupom korisnika koja je u Bing-u. Mlađe generacije obično koriste svoje pametne telefone i tablete, dok starije generacije i ljudi uopšteno i dalje imaju tendenciju da više koriste desktop računare dok pretražuju na mreži.

Osim toga, kaže se da se ne radi samo o godinama, već korisnici Binga imaju i veća primanja i bolji materijalni status.

Google oglasi – Mreža za pretragu i mreža multimedijalnog oglašavanja

Dosezanje šire publike pomoću Google oglasa je moguće zahvaljujući oblicima oglašavanja na Mreži za pretragu i mreži multimedijalnog oglašavanja. Na primer, samo multimedijalno oglašavanje može pomoći preduzećima da dosegnu čak i do 90% potencijalnih korisnika. Mreža za pretragu je takođe moćna. Podatak da poseduje više od 75% celokupnog tržišta pretraživača dovoljno govori. Može se koristiti i kao pojačivač za privlačenje još ciljanije, odnosno određenije publike.

U redu, sada možete reći da je očigledno kako Google oglasi ovde pobeđuju. Ali, Bing ima neke druge prednosti koje vam mogu pomoći da proširite svoje poslovanje na mreži. U stanju je da pokrije neverovatan broj od 53 miliona pretraga na desktopu. I ne, ne možete to da uradite sa Google-om.

Naravno, ne možemo reći da je nešto bolje za vas i vaše poslovanje jer će izbor načina oglašavanja zavisiti od vaših ciljeva, budžeta, ali i vizije kompanije.

Da li je Google skuplji od Binga?

Ljudi često pitaju da li je Bing jeftiniji, ali pravo pitanje bi bilo da li je isplativ. Možemo zaključiti da Google definitivno ima veću cenu po kliku, što možete da shvatite samo ako pogledate neke ključne reči i uporedite rezultate sa Google oglasima. Na primer, recimo da će naša ključna reč biti – advokati za saobraćajne nezgode. Za Bing ključna reč donosi 8,23 dolara, dok za Google oglase iznosi do 27,65 dolara. Ipak, preduzeća koja koriste Bing tvrde da će imati manju konkurenciju, što može kasnije doneti iste rezultate kao da ste koristili Google oglase.

Zaključak 

Google oglasi su i dalje vodeći u onlajn poslovanju, zahvaljujući daleko boljem pretraživaču. Ipak, kao što smo već nekoliko puta spomenuli u ovom postu na blogu – ako vaše preduzeće može da iskoristi prednosti Bing-a na bolji način, to bi trebalo da bude vaš izbor. Naš savet bi zapravo bio da složite svoj sadržaj na oba pomenuta pretraživača.

Uz zabrinutost za privatnost koja se stalno povećava, uvek je dobro imati drugu opciju, čak i ako ste pravi obožavatelj Google oglasa i verujete da će Microsoft-ova veštačka inteligencija pobediti sve konkurente.